web analytics

Усі працівники Annapurna Interactive звільнилися через конфлікт із власниками компанії

Несподівано виявилось, що останні декілька місяців засновники інді видавництва Annapurna Interactive (Stray, The Outer Wilds, Neon White) вели переговори зі своєю материнською компанією Annapurna Pictures, стосовно отримання незалежності. Однак через неможливість домовитися весь штат видавництва, який налічував 25 співробітників, одночасно звільнився.

Першочергово ви можете задатися питанням, а хто дійсно в здоровому глузді захоче просто так позбавитися частини свого бізнесу, і будете праві, ніхто. Тобто в цьому випадку виокремлення виглядало як втрата цілого прибуткового підрозділу з усіма майбутніми іграми та популярними франшизами, в які вже були профінансовані чималі кошти.

Деякі розробники, ігри яких має видавати Annapurna Interactive, одразу занепокоїлись, чи не вплине звільнення штату їхнього видавництва на подальшу підтримки, оскільки окрім фінансування їм також обіцяли надавати послуги з маркетингу, тестування, адаптації продуктів до місцевих ринків тощо. Відповідь — не вплине. Новий керівник Гектор Санчез сказав ігротворцям, що компанія буде дотримуватися існуючих контрактів і просто замінить тих 25 співробітників, які пішли. Чоловік був одним зі співзасновників Annapurna Interactive, а повернувся в компанію минулого місяця.

Творці Wanderstop запевнили аудиторію, що з ними все гаразд, а їхня гра вийде вже незабаром у цьому році. В інших підрозділах по типу Annapurna Games, які займуються розробкою Blade Runner 2033: Labyrinth, чи 24 Bit Games, студії з портування та технічної підтримки ігор на Unity, будь-які зміни також не торкнуться. Договору Annapurna з Remedy по фінансуванню Control 2 та зніманню кіноадаптацій Alan Wake і Control також нічого не загрожує.

Загалом компанія наразі має цілих 14 запланованих на майбутнє ігор та хоче розширюватися до роботи вже над високобюджетними проєктами.

Варто зауважити, що на відміну від такого ж повного звільнення штату в Humble Games, яке відбулося у липні по неволі співробітників, тут Annapurna швидко зреагувала, запевнила розробників, що продовжить надавати усю необхідну підтримку та вже почала набирати нових співробітників на заміну тим, які пішли. Тобто видавництво продовжить працювати в штатному режимі, а ось ситуація з Humble Games досі залишається невизначена, бо з моменту реструктуризації все, що там змінилось зводиться до одного — розробникам повернули можливість оновлювати консольні версії їх ігор.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Керівник розробки Marvel’s Wolverine тепер працює над перезапуском Perfect Dark

wolverine perfect dark 10 30 24

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Sony закрила студію розробників Concord і мобільний підрозділ Neon Koi

concord review site

NCsoft скасувала розробку чотирьох ігор і проведе численні звільнення штату

throne and liberty

Hi-Rez Studios закриє Realm Royale Reforged і Divine Knockout в лютому 2025 року

realm royale reforged

«Передусім веселий ігролад» — перші подробиці FBC: Firebreak від Remedy

fbc firebreak

Remedy анонсували FBC: Firebreak, мультиплеєрний спіноф Control

fbc firebreak

Don’t Nod скоротила 20% штату і списала 31,6 млн євро на невиправданих очікування іграх

dont nod

Популярне